تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول
۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷
شنبه تا پنجشنبه 8 الی 20

تعمیر بنز کلاسیک

یکی از خدمات ما در بنز سرویس، تعمیر بنز کلاسیک است که با تخصص کامل و اشراف به تعمیر بنز این فرآیند را انجام می دهیم. لازم است بدانید که تفاوت ماشین های لوکس با سایر خودروهای معمولی صرفاً در ظاهر یا قیمت این برندها نمی باشد بلکه تمامی ابعاد ساختاری، بدنه، بخش موتوری، کامپیوتر، جلوبندی، برق خودرو و هر آنچه در فیزیک و ظاهر ماشین نقش دارد را در بر می گیرد.

همانطور که می دانید ماشین های وارداتی کمپانی های معروف جهان نظیر: سری های مرسدس بنز از تمام جوانب نسبت به خودروهای داخلی برتری ویژه‌ای دارند. صاحبان این قبیل از ماشین های لاکچری بنابر علاقه نسبت به ماشین های سطح A و استفاده از چنین خودروهایی همیشه به دنبال تعمیر بنز کلاسیک جهت سرویس خودرو، تعمیرات، زیباسازی و سایر امور مرتبط به ماشین های گران قیمت خود هستند.

سرویس خدمات بنزهای جدید تر و مدل 2002 به بالا با بهترین تعمیرگاه بنز تماس بگیرید.

تعمیر بنز کلاسیک

همانطور که می ‌دانید ساختار فیزیکی و ظاهری چنین ماشین هایی نسبت به نمونه‌ های داخلی کامل متفاوت و پیشرفته بوده و به تبع هر گونه سرویس دهی و تعمیر بنز کلاسیک و سایر این نمونه های خاص در ایران ابدا مشابه کار بر روی خودروهای داخلی نبوده و مستلزم نوع ویژه ای از علم مکانیک خودرو می باشد.

بهترین تعمیرگاه بنز کلاسیک در ایران

قطعاً می دانید که ماشین های لوکس وارداتی را نمی توان در هر مرکز تعمیرات معمولی و مختص به خودروهای ایرانی مورد تعمیر و سرویس قرار داد چرا که تعمیر کاران چنین خودروهایی باید دارای تخصص و فن مکانیک مرتبط و به روز جهان در این زمینه باشند.

تعمیر موتور بنز کلاسیک در ایران

اگر چه تعمیر بخش موتوری ماشین های امروزی به کمک ابزار و دستگاه های به روز به سادگی انجام می شود؛ اما در خصوص ماشین های کلاسیک و کاربراتوری عدم امکانات کافی من جمله: دستگاه چراغ دلکو وجود دارد که در حال حاضر در هر مکانیکی یافت نمی شود.

در خصوص بنز کلاسیک برق رسانی و جرقه زنی ارتباط مستقیمی با سلامت کارکرد و کیفیت پیشرانه دارد و بسیاری از نمونه های کلاسیک هنوز هم به برق رسانی پلاتینی مجهز هستند که این مسئله از حیطه فنی و خدمات هر مرکز تعمیری بر نمی آید.

مسئله مهم دیگر در کلاسیک توانایی و مهارت در تنظیم فاصله دقیق دهانه شمع، ریتارد دلکو و ادوانس، فاصله دهانه پلاتینی اگر مجهز به این نوع برق رسانی است، تنظیم پیشرانه کاربراتور که بسیار مهم و حساس است می باشد و این ها مواردی نیستند که بتوان با علم بر تعمیر خودروهای معمولی یا صرفا پاکسازی کاربراتور تنظیم و تعمیر کرد.

تعمیر مشکلات برقی بنز کلاسیک

یکی از عمده ترین مشکلات بنز کلاسیک برق زدگی است که ناشی از اتصالات و فرسودگی سیستم برقی این خودروهای قدیمی می ‌باشد که می تواند خشک شدن، پوسیدگی، خال زدن پلاتین در قسمت های داخلی کلیدها، افزایش مقاومت سیم کشی در گذر زمان، سولفاته شدن محل بخش های مختلف اتصالات، رسوب آلودگی و جرم در بخش های برقی بالابر شیشه یا قفل مرکزی نمونه های از مشکلات عدیده برقی در نمونه های کلاسیک باشد.

در خصوص بروز مشکلات برقی مرتبط با بنز کلاسیک اگر چه ممکن است توسط برق کارهای مختلف تعمیرات متفاوتی مختص با هر مشکل در نظر گرفته شود اما توصیه ما برق کشی کلی و مجدد خودرو است؛ زیرا چنین مشکلی به یک قسمت ختم نشده و قطعاً اکثر قسمت ‌های سیم کشی خودرو دچار فرسایش و پوسیدگی شده و شما را به دفعات مکرر تعمیر نیازمند خواهد کرد لذا بهتر است به طور کل سیم کشی اصولی و مجددی را در نظر بگیرید.

حتما بخوانید: باطریسازی بنز

عملیات های فنی در تعمیرگاه بنز کلاسیک

تعمیر بنز (کلاسیک) که یک اسطوره در تاریخ مرسدس محسوب می شود از عهده هر تعمیرگاهی بر نیامده و چه بسا مراکز نا معتبری که تحت عنوان تعمیرگاه بنز فعالیت داشته و از نظر دانش و مهارت، تجربه و علم کافی را ندارند. در چنین شرایطی لازم است مالکین خودروهای بنز از لیست و لوکیشن تعمیرگاه های مجاز بنز در سطح کشور مطلع باشند.

امروزه محدودیت های مختلفی مالکان و تعمیرکاران بنز کلاسیک را درگیر کرده است و باید گفت تعداد کم مراکز تعمیر بنز کلاسیک که علم کافی را داشته و ابزارها و قطعات مورد نیاز را در اختیار داشته باشند سبب شده است که تعمیر این مدل از خودروها به سادگی سایر نمونه ها نباشد. علاوه بر این بسیاری از مکانیکی ها ترجیح می دهند خود را درگیر صرف انرژی زیاد و دست و پا گیر تعمیر در قسمت های مختلف منجمله گیربکس، فنر بندی، باز کردن موتور، قسمت برق، اتاقک و… این خودروها نکنند.

اما بنز سرویس پذیرای تمامی خدمات در لاین های زیر می باشد.

  • سرویس قسمت موتور و تعمیر و تعویض قطعاتی که دچار نقص شده اند و در نهایت افزایش طول عمر و کارایی بهتر بخش موتوری
  • رفع عیوب بخش کامپیوتری، سنسورهای هوشمند دما، سیستم جلو بندی و تعلیق ماشین
  • تنظیم و تعمیر سیستم سرمایشی، گرمایشی، شارژ گاز، تعریف سوئیچ و نمونه یدک برای بخش کامپیوتری
  • خدمات مربوط به نقص و مشکلات بدنه از قبیل: نقاشی، صاف کاری، تشخیص رنگ و کارشناسی
  • تعویض قسمت های شمع، وایر صفحه کلاچ و لنت
  • امور مرتبط به پنچر گیری، سرویس های دوره ای خودرو، سوخت گیری، تعویض روغن و…

مشخصات بهترین تعمیرگاه بنز کلاسیک

در مورد مرکز تعمیر بنز کلاسیک آنچه که در وهله اول مهم است دانش و مهارت تیم فنی و تجهیزات لازم در خصوص تمامی آپشن ها و قطعات ماشین می باشد؛ به گونه ای که اگر ماشین شما از هر نظر دچار نقص فنی شد، تیم ما با آگاهی و تسلط کافی تجهیزات و قطعات لازم را برای تعمیر ماشین به کار میگیرد.

تعمیرکاران ما هر دوره از کلاس های آپدیت تعمیر ماشین های مرسدس در مدل های مختلف را گذرانده اند و فناوری های جدید مرتبط با تعمیر قسمت های مختلف خودروی بنز را می دانند و با تجربه و علم کافی به سرویس دهی می پردازیم.

تعمیر کار نه تنها لازم است تمامی تجهیزات را در بهترین و دقیق ترین نمونه ممکن دارا باشد بلکه تخصص کافی در شناسایی مشکل خودرو اعم از: ماژول قسمت های بدنه، جلو بندی، شاسی و موتور بنز را به کمک دستگاه دیاگ تشخیص داده و با ابزار و قطعات لازم تعمیرات را بدون نقص انجام دهد.

تعمیر تخصصی بنز کلاسیک

ارزش تعمیر بنز کلاسیک بسیار بالاست چرا که یک اسطوره در تاریخ مرسدس محسوب می شود و از عهده هر تعمیرگاهی بر نمی آید، بنابر این حتما باید از تعمیرگاه معتبر برای اورهال بنز و تعمیر بنز کلاسیک بهره بگیرید. این موضوع به دو جنبه برمی گردد. یکی جنبه معنوی ماشین های قدیمی و لوکی کلکسیونی بنز و یکی دیگر ارزش مادی و سرمایه گذاری روی خودروی بنز است.

 

اگر از صاحبان این مدل از خودروها هستید قطعا با خاص بودن بنز آشنا هستید. تعمیر این خودروها نیازمند دانش و مهارت خاصی هستند. مرکز تخصصی مرسدس بنز علاوه بر تخصص و علم روز در حیطه کاری خود مجهز به دیاگ تخصصی بنز است؛ یعنی به کمک این دستگاه قادر به تشخیص هر نقص فنی، برقی، کامپیوتری و… در ماشین بنز هستیم .

برخی از زمینه های تخصصی تعمیرگاه های مجاز سطح کشور شامل موارد زیر می باشد.

  • سرویس و تعمیر موتور بنز و تعویض قطعاتی که دچار نقص شده اند و در نهایت افزایش طول عمر و کارایی بهتر بخش موتوری
  • رفع عیوب بخش کامپیوتری، سنسورهای هوشمند دما، سیستم جلو بندی و تعلیق ماشین
  • تنظیم و تعمیر سیستم سرمایشی، گرمایشی، شارژ گاز، تعریف سوئیچ و نمونه یدک برای بخش کامپیوتری تعمیر بخاری خودرو بنز
  • خدمات مربوط به نقص و مشکلات بدنه از قبیل: نقاشی، صافکاری بنز، تشخیص رنگ و کارشناسی
  • تعویض قسمت های شمع، وایر صفحه کلاچ و لنت
  • امور مرتبط به پنچر گیری، سرویس های دوره ای بنز، سوخت گیری، تعویض روغن بنز و…

سطح خدمات رسانی تعمیرگاه بنز کلاسیک

اگر شما هم از مالکین بنز کلاسیک یا دیگر نمونه های خودروهای کلاسیک هستید قطعاً تا کنون با مشکلات مختلفی در زمینه تعمیر این نمونه از ماشین ها روبرو شده اید. شاید برای برخی از شما سوال باشد که چرا تعمیر این قبیل از ماشین ها دشوار بوده و کمبودهای متعددی در این زمینه وجود دارد.

ابتدا لازم است بدانید که امروزه تعداد افراد مجرب و متخصص در زمینه تعمیر ماشین های کلاسیک بسیار اندک بوده و این خود زمینه ساز اصلی مشکلات تعمیر بنز کلاسیک می باشد. مورد دیگر عدم تمایل بسیاری از مراکز تعمیر به چنین خودروهایی برای سرویس کردن است چرا که عموماً رغبتی به تعمیر خاص و متفاوت این قبیل از خودروها نداشته و ترجیح می دهند زمان و انرژی خود را برای آن ها صرف نکنند.

مسئله دیگر که اهمیت ویژه‌ای دارد کمبود یدک بنز کلاسیک و سایر نمونه های مشابه می باشد که قدیمی بودن و تحریمات مختلف به این کمبودها دامن زده و سبب شده است که امروزه بسیاری از قطعات یدک یا ابزار مناسب برای تعمیر مشکل بنز کلاسیک در دسترس هر تعمیرکاری نباشد.

بهترین تعمیرگاه بنز کلاسیک کجاست؟

اما قطعاً بنز کلاسیک آن مرکزی است که می تواند تمام مشکلات فنی، موتوری، جلو بندی، برقی و حتی نقاشی و صاف کاری بنز کلاسیک شما را بدون هیچ محدودیتی در زمینه ابزار و یدک، با تخصص و تجربه بالا انجام داده و شما را از هر مرکز تعمیر دیگری بی نیاز کند.

کادر مجرب تعمیر بنز (کلاسیک) به آموزه های محدود کتابچه راهنما و اطلاعات سطحی بسنده نکرده و طی کلاس های آموزشی و تخصصی روز دنیا آپدیت شده اند و در کمترین زمان بهترین خدمات امداد در محل را ایفا می کنند. فراموش نکنید ماشین های لوکس به همان میزان که رفاه و امنیت شما را تامین می کنند شرایط خاص نگهداری و هزینه های بالای تعمیر را داشته و نمی توان با مراجعه به هر تعمیرگاه معمولی و استفاده از هر قطعه کم کیفیتی مشکل چنین ماشین هایی را رفع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *