تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول
۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷
شنبه تا پنجشنبه 8 الی 20

سرویس ترمز مرسدس بنز

اتومبیل لوکس شما لیاقت بهترین ها را دارد و ماآن را ارائه دهیم. ترمزهای سالم نقش مهمی در ایمنی و عملکرد دارند ، بدون ذکر ارزش حفظ شده. در صورت نیاز به سرویس ترمز مرسدس بنز ، فروشگاه برتر تعمیر اتومبیل لوکس خود باشید. در زیر علائم و نشانه های سایش ترمز را بیاموزید.

چه موقع لنت های ترمز را تعویض کنید
وقتی لنت های شما به حدود 3 میلی متر رسید ، وقت آن است که آنها را تعویض کنید. ما به شدت توصیه می کنیم از لنت های ترمز مرسدس بنز ارجینال استفاده کنید ، که دارای ضمانت تولید کننده و آزمایش دقیق تضمین کیفیت باشند.

حداقل سالی یکبار ترمزهای خود را چک کنید تا از ضخامت و وضعیت فعلی آنها آگاه باشید.
هنگامی که وسیله نقلیه هنگام ترمز به سمت چپ یا راست می کشد ، این ممکن است نشانگر بد بودن لنت ترمز باشد. کشیدن ممکن است به سایر نیازهای سرویس نیز مربوط باشد.
اگر چراغ هشدار دهنده نشانگر سایش ترمز را مشاهده کردید ، به این معنی است که لنت های ترمز قرار است تعویض شوند.
چرا نباید مایعات ترمز را نادیده بگیرید
غفلت در هنگام شستشوی روغن ترمز در صورت توصیه می تواند منجر به خوردگی در سیستم ترمز شود. و نیاز به سرویس ترمز مرسدس بنز دارد.

حتما بخوانید: سرویس دوره ای بنز

روغن ترمز بنز خود را سالانه بررسی کنید تا از سطح و شرایط آن آگاه باشید.
در حالی که متفاوت است ، روغن ترمز اغلب لازم است هر دو یا سه سال تعویض شود.
بعلاوه ، وقتی روغن ترمز از “خشک” به “مرطوب” می رود ، از جمع آوری درصد معینی رطوبت ، بخار شدن در خطوط ترمز امکان پذیر است. اگر این اتفاق بیفتد می تواند مانع از توقف ماشین شود.

با قطعات اصلی مرسدس بنز ، صنعت ساخت با کیفیت به همان روشی که در وسایل نقلیه ما می رود ، وارد قطعات ما می شود. قطعات اصلی مرسدس بنز به طور خاص برای وسیله نقلیه شما طراحی شده اند تا طول عمر ، ایمنی و عملکرد را به حداکثر برسانند. تکنسین های مجاز ما دارای یک مزیت مشخص در مورد بررسی دقیق و ارزیابی دقیق مرسدس بنز هستند. آنها فقط با کار بر روی وسایل نقلیه مانند شما ، درک بهتری از آنچه که برای عملکرد آن در اوج عملکرد لازم است ، دارند.

با دستیابی به اطلاعات و تجزیه و تحلیل های اختصاصی ، تکنسین های ما در مورد بازرسی کامل و ارزیابی دقیق مرسدس بنز از یک مزیت مشخص برخوردار هستند. تمام تلاش های ما در مورد سرویس دهی با یک چیز انجام می شود: اطمینان بیشتر و آرامش خاطر در پشت فرمان. این همان چیزی است که شما به عنوان یک مالک مرسدس بنز سزاوار آن هستید و وقتی به ما اعتماد می کنید باید انتظار آن را داشته باشید.

در تعمیرگاه تخصصی مرسدس بنز تکنیکال سرویس، تکنسین های خبره ما آموزش دیده اند تا هر گونه نگرانی از اجزای ترمز را در مشخصات تولید کننده مدل شما شناسایی و برطرف کنند. تعمیر ترمز بنز را کلیک کنید تا بیشتر راجع به آن بدانید. اگر هرکدام از علائم هشدار دهنده معمول ترمز را تجربه می کنید ، با بخش خدمات ما با شماره 09125795597 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *