تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول
۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷
شنبه تا پنجشنبه 8 الی 20

صافکاری نقاشی بنز

بدنه‌ی هر خودرو از چند لایه فلز ایجاد و با رنگهای متنوع پوشش داده شده است. در اثر تابش مکرر افتاب، تصادف و عوامل مختلف دیگر ممکن است بدنه و رنگ آن دچار نقص گردد. به پوشش این آسیب‌ها در اصطلاح صافکاری نقاشی بنز میگویند. برای دریافت خدمات باکیفیت تر و استانداردتر پیشنهاد میکنیم حتما با متخصصان بنز سرویس مشورت کنید.

صافکاری نقاشی بنز

انواع صافکاری نقاشی بنز

قطعا با توجه به ارزش برند بنز، صافکاری و نقاشی آن نیاز به تخصص، تجربه و دقت فراوان دارد. روش و ابزار مورد استفاده‌ی هر شخص یا مجموعه در این قسمت یکسان نیست. همین امر سبب بروز انواع مختلف صافکاری نقاشی بنز شده که در ادامه بیشتر در موردشان توضیح خواهیم داد.

اطلاعات بیشتر: صافکاری نقاشی بی ام و

۱- صافکاری اساسی بنز: هنگامی که آسیب به بدنه به قدری باشد که نیاز به تعویض قطعه تشخیص داده شود، صافکار قطعه آسیب دیده را تعویض کرده و همانند رنگ اصلی اتومبیل، رنگ خواهد کرد. این کار به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد.

۲- صافکاری مرسدس بنز با مکش: در این نوع صافکاری نقاشی بنز، با کمک یک دستگاه مکنده به نام وکیوم، قسمت‌های تورفته‌ی خودرو را بیرون میکشند. در نهایت در صورتی که نیاز داشته باشد رنگ‌آمیزی میشود و در غیر این صورت کار به اتمام می‌رسد.

صافکاری مرسدس بنز توسط لیزر: علم لیزر در صنعت صافکاری نقاشی بنز نیز رسوخ کرده است. در این روش با کمک دستگاههای لیزری، عملیات صافکاری به بهترین شکل ممکن انجام میگیرد. البته شایان ذکر است که این دستگاه‌ها بسیار گران قیمت هستند و در هر مجموعه ای موجود نمی‌باشند.

صافکاری مرسدس بنز با میله: میله‌های pdr از گذشته ابزاری برای صافکاری انواع ماشین بوده است. البته امروزه مجموعه‌های اندکی از این روش استفاده میکنند.

صافکاری مرسدس بنز با چسب حرارتی: چسب حرارتی را با گرما نرم می کنند و در محل فرو رفته می چسبانند. بعد از سفت شدن چست بر خلاف فرورفتگی با سرعت کشیده شده و عملیات ترمیم انجام میگیرد.

صافکاری مرسدس بنز با دستگاه مغناطیسی: در صافکاری نقاشی بنز، با ایجاد یک میدان مغناطیسی، قسمت‌های معیوب را در معرض آن قرار میدهند. با این حرکت بدنه آسیب دیده خودرو به حالت اولیه باز میگردد.

برای آشنایی با تعمیر سانروف بنز و تعمیر موتور بنز می توانید مقاله تخصصی آن را مطالعه کنید.

صافکاری نقاشی حرفه ای بنز 

صافکاری نقاشی بنز یکی از خدمات تخصصی خودرو مرسدس بنز است که توسط افراد حرفه ای و باتجربه انجام می شود. اگر بخواهیم بخش های مختلف کار صافکاری نقاشی بنز را برایتان بگوییم شامل موارد زیر است.

همه چیز را راجع به خوردگی شاسی ماشین بدانید.

بخش صافکاری در تعمیر بنز شامل موارد زیر می شود.

  •   تخصص در امور تیونینگ بنز
  •   تعویض قطعه به صورت فابریک بنز
  •   بستن گیت و تغییر فیس
  •   شاسی‌کشی با دستگاه و تعمیر سپر

    صافکاری نقاشی بنز در تهران

    ما در تعمیرگاه معتبر هنگام تعمیر و صافکاری نقاشی بنز از تمامی قطعات اتومبیل به خوبی مراقبت میکنیم تا هیچ آسیبی به ماشین وارد نشود. همان طور که گفتیم ماشین بنز جز اتومبیل های لوکس به شمار می آید، به همین علت قطعات گران قیمتی دارد. در نتیجه اگر هنگام تعمیر آن خطایی صورت بگیرد ممکن است خسارت زیادی ایجاد شود.

    مراکز معتبری همچون ما، مراکزی هستند که از بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران بنز بهره میگیرند تا بتوانند اتومبیل شما را با بالا ترین استاندارد صافکاری نقاشی انجام دهند. بهترین پیشنهاد انتخاب تعمیرگاه بنز معتبر و متخصص کاتب است که تضمین قیمت و کیفیت کار دارد.

    اگر می خواهید با انواع بنز آشنا شوید مقاله جامع آن را مطالعه کنید.

مرکز تخصصی صافکاری نقاشی خودرو

در بخش صافکاری نقاشی بنز شامل موارد زیر می شود.

  •   کارشناسی رنگ خودرو بنز
  •   رنگ کردن بدنه خودرو به صورت فابریک
  •   سرامیک و واکس بدنه
  •   مات کردن بدنه به ‌صورت سه‌بعدی
  •   قلم ‌گیری لیسه ‌ای
  •   پولیش واکس بدنه
  •   تغییر رنگ رینگ و کلیپر در تعمیرگاه بنز

    بتونه کاری صافکاری نقاشی بنز

    هنگامی که صافکاری نقاشی بنز با هر یک از روشهای بالا انجام شد، نوبت به اجرای بتونه کاری می‌رسد. در این بخش، فرورفتگی‌های سطح بدنه با کمک بتونه ترمیم میگردند. با اتمام کار بتونه نوبت به مرحله‌ی رنگ آمیزی خواهد رسید.

    صافکاری نقاشی بنز بدون رنگ

    هر دارنده‌ی خودرو علی الخصوص موارد لوکسی مانند بنز، ترجیح میدهند در هنگام ایجاد تو رفتگی ناشی از اتفاقاتی مانند تصادف، انجام صافکاری بدون رنگ انجام گیرد. این موضوع علاوه بر خواست مشتری، سبب کاهش قیمت خودرو نیز نخواهد شد. به عبارت دیگر هر تکه رنگ ترمیم شده در خودرو میتواند در هنگام فروش باعث پایین آمدن قیمت گردد که قطعا این موضوع برای بسیاری قابل پذیرش نیست. نیروهای متخصص مجموعه‌ی ما با به کارگیری انواع صافکاری نقاشی بنز، همواره بر این تلاش هستند که کمترین میزان رنگ‌کاری انجام گیرد.

    مراحل نقاشی بنز در بنز سرویس

    ما در بنز سرویس در محیط سربسته که برای رنگ آمیزی ایده آل است کار را شروع میکنیم. در این محیط در واقع علاوه بر گرد و غبار صفر، می بایست از لحاظ رطوبتی نیز استاندارد باشد. در مرحله بعد برای دریافت نتیجه‌ی مطلوب، از ابزاری مانند سنباده دستی و برقی، ابزار رنگ‌آمیزی و تجهیزات محافظت از مناطق ناخواسته از رنگ‌آمیزی فراهم می شود. وجود این شرایط مجهز کیفیت و ظرافت کار را بالا می برد.

    نقاشی توسط افراد با تجربه انجام می شود و ابتدا فرورفتگی‌ها و خراش‌های اتومبیل به کمک ابزار لازم ترمیم می شود. اگر همچنان شاهد نقاط فرورفتگی باشیم با کمک بتونه پرکننده میپوشانیم. با مشاهده ی حتی یک نقطه‌ی کوچک از ماده لعاب و بسیار نازک برای پوشش آن استفاده میکنیم. تمام این سختگیری ها برای این منظور است که عیب‌ها هرچند به اندازه‌ی یک ارزن رفع گردد تا نتیجه‌ی کار به بهترین نحو انجام گیرد.

    در نهایت نقاط برآمده و مورد نیاز برای رنگ‌آمیزی سمباده کشیده شده تا کاملا رنگ براق برداشته شود. وجود هر نوع برجستگی کوچک، رنگ قبلی و گرد و غبار میتواند رنگ را تحت تاثیر منفی قرار دهد. بسیاری مراکز از نکته‌های ریز این فرایند به آسانی عبور میکنند و یک کار بی کیفیت و بسیار پایین را تحویل می‌دهند.اما ما با سخت گیری و دقت بالا همراه تجهیزات به روز این کار را بی ایراد و تمیز به شما تحویل می دهیم.

    صافکاری نقاشی بنز به روش pdr

    یکی از سریع‌ترین و به روزترین روشهای صافکاری نقاشی خودرو روش pdr  است. به نوعی می توان گفت این روش تحولی نو در فرآیند ترمیم بدنه خودرو میباشد. این روش صافکاری، از جمله روشهای بسیار تخصصی و نیازمند به مهارت تلقی میگردد، پس برای ترمیم بنز خود به این روش بسیار در انتخاب صافکار دقت کنید.

    از مزایای روش pdr  میتوان به سرعت بالا و صرفه‌جویی در زمان، جلوگیری از کاهش قیمت خودرو با ترمیم قطعه آسیب دیده بدون رنگ و تعویض، هزینه‌ی مناسب و به صرفه و عدم نگرانی از تطبیق رنگ خودرو اشاره کرد.

    مرکز تخصصی صافکاری نقاشی بنز

    انجام کارشناسی رنگ خودرو بنز

    رنگ کردن بدنه خودرو به صورت  کاملا فابریک

    انجام سرامیک و واکس بدنه

    مات کردن بدنه

    قلم و‌ لکه گیری

    تغییر رنگ رینگ و کلیپر

    هزینه صافکاری نقاشی بنز

    در قسمت صافکاری نقاشی بنز نوبت به بیان هزینه ها می‌رسد. البته نمی توان برای هر کار یک مبلغ ثابت تعیین کرد  چرا که عوامل مختلفی بر نرخ نهایی تاثیر گذار هستند. از جمله میزان و مکان آسیب خودرو، نوع صافکاری و نقاشی، ابزار مورد استفاده، قطعات تعویضی در صورت نیاز. اگر میخواهید قیمت خودروی بنز خود را تخمین بزنید، کافیست به مجموعه‌ی ما و کارشناسان خبره‌ی ما مراجعه بفرمایید ‌

    سخن آخر
     خودروهای برند بنز نسبت به سایر خودروهای هم سطح خود از حساسیت بیشتری در زمینه‌ی صافکاری و نقاشی برخوردار است. به این معنی که تنها یک متخصص حرفه‌ای می تواند نقص ایجاد شده را به بهترین شکل برای شما تعمیر نماید. مراجعه به مراکز بدون اعتبار و تجربه، علاوه بر انجام بی کیفیت خدمات، سبب کاهش پرستیژ خودرو نیز خواهد شد.

مشاوره رایگان

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷

خدمات مرسدس بنز تخصص ماست
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *