تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول
۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷
شنبه تا پنجشنبه 8 الی 20

کم‌ هزینه ترین مدل بنز کدام است؟

کم هزینه ترین مدل مرسدس بنز

کم‌ هزینه ترین مدل بنز کدام است؟ این سوالی است که اغلب افراد که می خواهند اتومبیل بنز خریداری کنند و می خواهند هزینه کمی برای نگهداری بپردازند. مرسدس بنز، برند معروف آلمانی، یکی از خودروسازان با نام، شهرت و پیروان بی شمار در جهان است. مرسدس بنز در سال 1926 در اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. در ایران این برند همواره به عنوان یک برند لوکس و انحصاری در بین مردم شناخته شده است.

عکس ماشین بنز

خودروهای مرسدس بنز در اواسط دهه 50 وارد ایران شدند. انواع کامیون و اتوبوس‌های برند مرسدس بنز نیز همچنان وارد ایران می‌شود. مدل‌های مختلف این خودرو از چند سال پیش در کلاس‌ها و قیمت‌های مختلف وارد بازار ایران شد، اما با تصویب قانون ممنوعیت واردات خودروهای لوکس، فعلا خبری از مدل‌های جدید این شرکت در ایران نیست. هزینه‌های نگهداری و سرویس ماشین‌های بنز بسیار بالاست و از عهده هر کسی بر نمی‌آید. در این مقاله در کنار شما هستیم تا بهترین و کم‌ هزینه ترین مدل بنز در ایران را به شما معرفی کنیم.

هزینه نگهداری بنز

مهم است بدانیم کم‌ هزینه ترین مدل بنز کدام است؟ یکی از غول های خودرو سازی شرکت مرسدس بنز می باشد و از قدیمی ترین شرکت ها در صنعت خودرو سازی محسوب می شود، که خدمات مربوط به بیمه هم را انجام می دهد. هزینه نگهداری بنز امروزه با افزایش استفاده از این نوع خودرو بیشتر شده است. این نوع خودرو امروزه به حرفه ای ترین و لوکس ترین خودروهای پر بازدید تبدیل شده است. طراحی بی نظیر آن یکی از دلایلی می باشد که باعث شده به بهترین ماشین لوکس تبدیل شود.

آیا زمان تعویض شمع خودرو را میدانید؟

کم استهلاک ترین مدل بنز

بنز به عنوان یکی از معروفترین تولید کنندگان خودرو در دنیا، مدل های مختلفی را با مصرف سوخت کم و استهلاک کم عرضه می کند. اما برای پاسخ به سوال شما، نیازمند بیشترین اطلاعات هستیم.

کم هزینه ترین مدل بنز

ابتدا، باید بدانید که میزان استهلاک خودرو به عوامل مختلفی مانند سال تولید، میزان کارکرد، نوع وضعیت نگهداری، وضعیت بدنه و غیره بستگی دارد. این بدان معناست که حتی با داشتن یک خودروی تولیدی جدید و مصرف سوخت کم، اگر به درستی نگهداری نشود، استهلاک آن به سرعت افزایش می یابد.

اطلاعات بیشتر: مشکلات سوئیچ خودرو

با این حال، برای پاسخ به سوال شما، می توانیم به برخی از مدل های بنزینی با مصرف سوخت کم و شایع در بازار اشاره کنیم که به طور معمول توانایی کم استهلاکی را نیز دارند:

  • کلاس E بنز 2021: با میانگین مصرف سوخت 28 مایل در گالن و طراحی شیک و منحصر به فرد، کلاس E بنز یکی از محبوب ترین مدل های خودروی بنزینی با کارایی بالا و مصرف کم است.
  • C300 بنز 2021: با میانگین مصرف سوخت 25 مایل در گالن و قیمت مناسب، C300 بنز نیز یکی دیگر از مدل های مصرف سوخت کم بنزینی است که برای خریدارانی که به دنبال خودرویی اقتصادی و با کیفیت هستند، مناسب است.

با این حال، باید توجه داشت که هر خودرویی به صورت خاص خودش را دارد و برای انتخاب بهترین خودرو باید به مواردی از قبیل نیازهای شخصی، مقصد استفاده، بودجه و توانایی نگهداری توجه کرد.

آیا علت خرابی دیسک و صفحه ماشین را می دانید؟

معرفی چند مدل از کم‌ هزینه ترین مدل بنز موجود در ایران

  • مرسدس بنز S کلاس S500

در مورد مرسدس بنز، اولین خودرویی که به نظر می‌رسد بهترین خودروی بنز باشد، مرسدس بنز کلاس S و مدل S500 این شرکت است که یکی از مدل‌های بنز موجود در ایران است. خودرویی خاص و با شخصیت که یکی از بهترین محصولات شرکت آلمانی بنز است.

مرسدس بنز S500 جدیدترین مرسدس بنز است که وارد ایران شده و با توجه به قانون ممنوعیت واردات خودروهای بزرگتر از 2500 سی سی، تعداد محدودی از آن را در خیابان‌های کشورمان شاهد هستیم. این خودرو با کد W222 معرفی شد و یکی از لوکس‌ترین خودروهای شرکت مرسدس بنز است.

طراحی خاص این خودرو به کمک خطوط حجیم و استفاده از آلمان های مختلف به خوبی اصالت برند آن را نشان می‌دهد. فضای داخلی این خودرو فضایی زیبا و باکیفیت است. استفاده از روکش‌های مشکی براق، کرومی و چرمی فضا را خاص و لوکس‌تر می‌کند.

مرسدس بنز S500 دارای یک موتور 8 سیلندر با حجم 4.7 لیتر و قدرت آن معادل 455 اسب بخار است. گیربکس 7 سرعته G-Tronic Plus وظیفه انتقال نیروی موتور به چرخ‌های عقب را بر عهده دارد. S500 از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و تنها در 4.8 ثانیه به سرعت 250 کیلومتر در ساعت می‌رسد. از کم‌ هزینه ترین مدل بنز محسوب می شود.

بیشتر بدانید: تعمیر گیربکس بنز

  • مرسدس بنز E کلاس E200

در بررسی کم‌ هزینه ترین مدل بنز به سراغ مدل دیگری خواهیم رفت. مرسدس بنز E200 یکی از معدود خودروهای لوکسی است که در سال 2017 وارد ایران شد و یکی از بهترین خودروهای بنز در بازار ایران است. یک لیموزین لوکس جذاب که با قیمت باورنکردنی خود قدرت رقابت را حتی از مدل‌های لوکس بی ام و نیز گرفته و پیشرو صنعت خودروهای لوکس در ایران شده است.

کم‌ هزینه ترین مدل بنز

طراحی این مدل مرسدس بنز کمی با دیگر خودروهای لوکس این شرکت حاضر در کشورمان متفاوت است. این موضوع به ویژه در طراحی سپر این خودرو به چشم می‌خورد. کابین مجلل تزئین شده با چوب، فلز و قطعات مشکی براق باعث می‌شود با وجود حجم کم احساس کنید در یک ستاره نشسته‌اید.

بیشتر بخوانید: تعمیر جعبه فرمان بنز

قلب تپنده این خودرو یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو است که 184 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک این نیرو را به چرخ های عقب خودرو منتقل می‌کند. شتاب 7.7 ثانیه و مصرف سوخت 6.7 لیتر از دیگر مشخصات فنی این خودرو است. این مدل نیز از کم‌ هزینه ترین مدل بنز است که در ایران وجود دارد.

  • مرسدس بنز کلاس GLA

یکی از بهترین خودروهای بنز در بازار ایران که یکی از کم‌ هزینه ترین مدل بنز محسوب می‌شود، مدل GLA است. این مدل مرسدس بنز در حجم بسیار کم وارد ایران شد. یک سوپر اسپرت جذاب که با قیمت فوق العاده بالایی در دنیا به فروش می‌رسد. در سال 2017 شرکت ایرانی میدل ایست استار با حفظ ارتباط خوبی با این شرکت آلمانی موفق شد تعدادی از این مدل خاص را به بازار ایران عرضه کند.

بیشتر بخوانید: تعویض روغن بنز

این خودرو در رده کراس اوورهای کوچک قرار می‌گیرد. از نظر ظاهری شباهت زیادی به مرسدس بنز کلاس A دارد، طراحی عقب این خودرو با آنچه از مدل‌های مرسدس بنز دیده‌ایم، بسیار متفاوت است. خطوط پهن روی سپر و شکل چراغ‌ها جلوه‌ای جذاب به این قسمت بخشیده است. اما نمی توان گفت که از کم‌ هزینه ترین مدل بنز می باشد.

فضای داخلی این خودرو با دیگر خودروهای لوکس مرسدس بنز تفاوت زیادی دارد. کابین مرسدس بنز GLA کاملاً اسپرت طراحی شده است. استفاده از تریم نقره‌ای و نوارهای قرمز، رنگ کاملاً لوکسی به این خودرو بخشیده است.

این خودرو در دو نوع GLA45 و GLA250 عرضه می‌شود که اولین آن دارای موتور قدرتمندتر است. زیر کاپوت این خودرو یک موتور 2 لیتری توربو با 4 سیلندر با قدرت 375 اسب بخار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: تعویض لاستیک بنز

هزینه سرویس دوره‌ای ماشین‌های بنزچقدر است؟

برای خودروهای لوکسی مانند مرسدس بنز و بی ام و، بزرگترین چیزی که باید در نظر گرفت خدمات دوره‌ای است، توجه داشته باشید، متخصصان برای این نوع خدمات دوره‌ای کار زیادی انجام نمی‌دهند، فقط چک می‌کنند که ماشین بدون هیچ مشکل و ایرادی باشد. امروز هزینه بررسی مشکل خودرو برای اکثر خودروهای ایران حدود 100،000 تومان است، اما برای خودروهای لوکسی مانند مرسدس بنز هزینه بیشتری دارد. اما به طور کلی، همه این هزینه‌ها در مقابل تعمیر موتوربنز، تعمیر جلوبندی بنز و تعمیرات اساسی تقریبا هیچ است.

کم هزینه ترین مدل ماشین های بنز

در واقع کم‌ هزینه ترین مدل بنز و بهترین آن همان بنز کلاس E200 است‌ و سپس می توان گفت کم‌ هزینه ترین مدل بنز، کلاس GLA می باشد. که پیش‌تر معرفی کردیم. این مدل یکی از با کیفیت‌ترین مدل‌های خودروی بنز در جهان است که در بسیاری از موقعیت‌های سخت استفاده می‌شود. جالب است بدانید بعضی از قطعات آن تا پانصد هزار کیلومتر نیز دوام می‌آورند. در ایران نیز سال‌هاست از این مدل به طور روزمره در ناوگان پلیس استفاده می‌کنند. در واقع این مدل یکی از بی آزارترین و وفادارترین مدل‌های ماشین به حساب می‌آید.

بیشتر بدانید: بهترین تعمیرگاه بنز

هزینه نگهداری بنز c240

عکس بنز c240

نگهداری خودروها معمولاً شامل هزینه‌های زیر است:

  1. تعویض روغن موتور و فیلترها: باید روغن موتور و فیلتر روغن در بازه‌های مشخص تعویض شوند.
  2. تعویض فیلترها و سیستم‌های دیگر: این شامل فیلتر هوا، فیلتر سوخت، فیلتر کابین، و غیره است.
  3. ترمیم و تعویض سیستم‌های راه‌اندازی: شامل باتری، ترمزها، دیسک‌ها و صفحه‌ها، لنت‌ها و سیستم‌های تعلیق می‌شود.
  4. تعمیرات کلی: شامل هرگونه تعمیرات بزرگتر و مسائل مکانیکی مختلف.
  5. هزینه‌های نگهداری کنترل‌ها و سرویس‌های دوره‌ای: این شامل سرویس‌های منظم و بررسی‌ها جهت اطمینان از کارکرد صحیح خودرو است.

قیمت سرویس بنز چه قدر است؟

شرکت مرسدس بنز جزو شرکت هایی می باشد، که کیفیت بالا برای او بسیار مهم است و خودروهای باکیفیتی را تولید می کند. به طوری که اگر با برندهای دیگر، ماشین های تولید شده توسط این شرکت را مقایسه کنید به خوبی متوجه کیفیت بالای آن ها می شوید. چون مشکلات کمتری دارند و نیاز کمتری به تعمیر پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیر سانروف بنز

با این وجود هر از گاهی این خودروها به سرویس نیاز دارند که در صورت نیاز، تعمیر و تعویض قطعات آن ها انجام شود و همانند تمام اتومبیل ها برای این که موتور آن ها دچار مشکل نشود باید تعویض روغن آن ها به موقع صورت پذیرد. اما برای کم‌ هزینه ترین مدل بنز این مبلغ پایین تر است.

بیشتر بخوانید: سرویس دوره ای بنز

قیمت اتومبیل های این برند به دلایلی مانند کاهش ارزش پول ملی، سود بالای وارد کنندگان و هزینه های گمرک در ایران بسیار بالا می باشد. ممنوعیت واردات قطعات آن ها باعث شده هزینه تعمیر بالا و دشواری داشته باشند. به طوری که هزینه نگهداری بنز معادل خرید چند خودروی ایرانی است بنابرین اگر قصد خرید این اتومبیل ها را دارید بهتر است به هزینه های سرویس آن ها نگاهی بیندارید.

بهترین مدل بنز

بنز یکی از برندهای معتبر و محبوب در صنعت خودروسازی است و در بخش‌های مختلف خودروسازی فعالیت می‌کند. بسته به نیاز و سلیقه شما، بهترین مدل خودرو در برند بنز می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه به برخی از بهترین مدل‌های خودرو در برند بنز در کلاس‌های مختلف اشاره خواهیم کرد:

برای کلاس سدان‌های لوکس مدل S-Class به عنوان یکی از بهترین و لوکس‌ترین سدان‌های بنز شناخته می‌شود.
برای کلاس خودروهای SUV: مدل GLE به عنوان یکی از بهترین خودروهای SUV در برند بنز محسوب می‌شود که دارای امکانات بسیاری از جمله سیستم ناوبری، سیستم صوتی و فضای داخلی فوق العاده زیبا و جذاب می‌باشد.

کم‌ هزینه ترین مدل بنز
برای کلاس خودروهای خودروهای خاص و عملکرد بالا: مدل AMG GT به عنوان یکی از بهترین خودروهای بنز در کلاس خودروهای خاص و عملکرد بالا شناخته می‌شود.
لازم به ذکر است که این فهرست ممکن است با توجه به سلیقه و نیاز شما تغییر کند و همچنین برند بنز بسیاری از مدل‌های با کیفیت و محبوب را در بازار خودروسازی دارد.

جمع بندی

خودروهای مرسدس بنز خودروهای لوکس و انحصاری در سراسر جهان هستند و فقط ثروتمندان می‌توانند مدل جدید آن را خریداری کنند. وقتی صحبت از خودروهای مرسدس بنز می‌شود که در بازار ایران به فروش می‌رسند، نمی‌توان گفت کدام مدل قطعا بهتره یا کم‌ هزینه ترین مدل بنز کدام است.

هر یک از مدل‌هایی که نام بردیم و حتی مدل‌هایی که در لیست ما نیستند دارای بالاترین کیفیت ساخت، بهترین کیفیت فنی و بالاترین سطح تجهیزات و ایمنی هستند، اما هزینه‌های بالای نگهداری این خودروها و عدم سازگاری آن‌ها با بنزین داخلی می‌تواند مشکلاتی را برای صاحب خود ایجاد کند. با وجود تمام این موارد، داشتن یک مرسدس بنز خاص و لذت رانندگی با آن، ارزش تمام زحمت‌های شما را دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *