تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول
۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷
شنبه تا پنجشنبه 8 الی 20

باطری سازی بنز

باطری سازی بنز و عیب یابی برق بنز تخصص ماست و مفتخر هستیم در این زمینه خدمات با کیفیت ارائه می دهیم. خودروهای آلمانی نیازمند توجه ویژه ای در خصوص نگهداری هستند. خدمات فنی مرسدس بنز نیازمند بکارگیری دانش و تجربه توسط متخصصین و تکنسین های مجرب بنز میباشد.بطور مثال اگر تسمه دینام را در کیلومتر از پیش تعیین شده تعویض نکنید ممکن است موتور اتومبیل تان یاتاقان بزند!!!

برقکار بنز

شاید از این نوشته متعجب شوید اما اگه تسمه را به موقع تعویض نکنید پاره یا اصطلاحاً (نخ نخ) میشود، و توسط موتور خودرو که در حال کار کردن است به پشت پولی سر میل لنگ هدایت میشود و از لای کاسه نمد سر میل لنگ وارد کارتل موتور شود که پس از چرخش مسیر روغن به اویل پمپ را می‌بندند در نتیجه موتور خودرو آسیب میبیند و گاها هزینه های زیادی به منظور تعمیر موتور بنز متوجه صاحبان آن شود.
توصیه میشود تسمه دینام را هر 40000 هزار کیلومتر تعویض کنید و همینطور تعمیر کار شما موظف است در هر بار سرویس روغن وضعیت تسمه و… را به شما اطلاع دهد.

تعمیر برق بنز

بخش تعمیرات برق بنز و الکترونیک در تعمیر این اتومبیل ها شامل موارد زیر می شود.

  •   تعمیر و شفاف‌سازی چراغ‌های جلو بنز
  •   تعویض ترانس و لامپ‌های زنون بنز
  •   تعمیرات و پروگرام یونیت‌ها شامل (CAS، DME و …)
  •   عیب‌یابی و تعمیر سیم‌کشی مطابق نقشه‌های کمپانی
  •   تعمیرات سان‌روف بنز
  •   شارژ و گاز کولر بنز و تعمیر کمپرسور و نشت‌گیری
  •   عیب‌یابی و تعمیرات کروز بنز و رادار و سنسورهای سپر

برق دزدی بنز

تعمیر برق دزدی بنز توسط باطری سازی بنز: گاهی مشکلات جزیی باطری از قبیل شارژ مجدد یا سیستم برقی خودروهای بنز را میتوان توسط یک فنی کار ماهر برطرف نمود. البته این حرکت مستلزم دانش کافی و مهارت می‌باشد تا بقیه سیستم دچار اختلال و آسیب دیدگی نشوند. از این رو پیشنهاد میکنیم به بهترین تعمیرگاه بنز در تهران مراجه کنید.

تعمیر برق بنز

تعویض باتری توسط باطری سازی بنز: بسیاری از باطری‌ها از جمله موارد اتمی قابل شارژ یا تعمیر نیستند. تنها راه تهیه‌ی یک باتری جدید خواهد بود. البته انتخاب نوع باطری به نوع اتومبیل، آمپر مورد نیاز و سایر تجهیزات برقی اضافه شده، بستگی دارد. حتما از یک باطری سازی معتبر برای خرید باطری مناسب اقدام نمایید.‌

در نمایندگی بنز تهران هنگام هر بار تعویض روغن (سرویس دوره ای) وضعیت تمام قطعات مصرفی شامل تایرها، لنت های جلو، لنت های عقب، دیسک های ترمز، تسمه دینام،ضدیخ،مایع روغن ترمز، مایع شیشه شوی،فیلتر کابین،هرزگرد های تسمه و غیره بررسی و به مشتری اعلام می‌شود.

 باطری سازی بنز در شمال تهران

بنز سرویس باطری سازی بنز در شمال تهران واقع شده است. هر نوع اتومبیلی برای روشن ماندن و استفاده از هرگونه امکانات برقی، به باطری نیاز دارد. آمپر هر خودرو متناسب با نوع ماشین و امکانات مورد مصرفی، متفاوت است. موارد متعددی می تواند به کاهش عملکرد باتری شما بیانجامد اما انتخاب یک باطری سازی بنز معتبر و ماهر، میتواند به شما در رفع این مشکل کمک مفیدی نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایید.

طول عمر باطری بنز

آمپر باطری‌های انواع مدل بنز، تقریبا همگی در سطح بالایی قرار دارند. طی تجربه در باطری سازی بنز، طول عمر مفید باطری فابریک هر مدل از خودروهای برند بنز حدودا تا پنج سال خواهد بود. البته این عمر در صورتی به این حد خواهد رسید که دینام شما عملکرد مطلوبی داشته باشد، سیستم برقی بدون عیب بوده و تعداد موارد مصرفی برقی موجود در اتومبیل در حد نرمال باشد.

سیستم برق بنز

به عبارت دیگر اگر شما از سیستم صوتی پرقدرت یا لامپهای با نور بالا استفاده کنید، قطعا با گذشت زمان بر روی طول عمر مفید باطری تاثیرگذار خواهد بود. اگر دارای هر کدام از انواع خودروهای بنز هستید، با گذشت سه الی چهار سال، حتما باطری ماشین خود را از نظر عملکرد و افت ولتاژ تست کنید.

اطلاعات بیشتر: تعمیر سانروف بنز

قیمت باطری بنز

باطری در انواع مختلف موجود می‌باشد که قیمت هر کدام به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله میتوان به داخلی یا خارجی بودن، برند سازنده، ولتاژ، ظرفیت اصلی باطری، مدل و چینش قطب‌ها اشاره کرد. بیشتر اتومبیل های بنز از باطری های اتمی استفاده میکنند، چرا که عمر بیشتر و کارایی بیشتری دارد. برای اطلاع از قیمت انواع باطری موجود به لیست قیمتها مراجعه کرده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: تعمیر موتور بنز

علایم خرابی باطری بنز

باطری سازی بنز در نظر دارد تا شما را با علائم خرابی برق بنز یا یاطری بنز آشنا کند. به هر حال نمی توان از خرابی باطری بنز جلوگیری کرد و تنها میتوان زمان آن را به تاخیر انداخت. از جمله مواردی که میتواند به دلیل خرابی باطری بنز شما اتفاق بیفتد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استارت نخوردن ماشین پس از چند ساعت خاموشی
  • قطع برق پشت آمپرهای خودرو یا ضعیف و کم نور شدن آن
  • استارت سنگین خودرو
  • بیرون زدن سولفات بیش از حد از سر باطری‌ها

نکات مهم در مورد نگهداری باطری بنز

  • از ماندن بنز بدون باطری جدا خودداری کنید، چرا که قطعا سیستم کامپیوتری آن، دچار آسیب فراوان خواهد شد.
  • از تجهیزات برقی خودرو در زمان خاموشی آن استفاده نکنید.
  • سر باطری را از قطب آن برای مدت زمان طولانی جدا نکنید.
  • سر باطری‌های اتومبیل را هر از چند گاهی برای جلوگیری از سولفاته شدن، تمیز نمایید.
  • سیستم و تجهیزات برقی را متناسب با استانداردهای خودروی بنز مورد نظر تهیه کنید.
  • تاریخ تولید باطری مهمترین گزینه در هنگام خرید است.
  • آمپر باطری را با توجه به قدرت دینام انتخاب کنید.

    برق خودرو بنز

    هر قطعه‌ی موجود در خودروهای بنز برای سرویس، تعمیر یا حتی تعویض به گروه متخصص خود نیاز دارد. باطری این نوع خودرو نیز برای هر گونه اقدام نیاز به باطری سازی بنز خواهد داشت. گاهی علت درست کار نکردن برقی خودرو مربوط به آپدیت نرم افزارهای بنز می شود.

  • سرویس باتری توسط باطری سازی بنز

    همان گونه که پیش‌تر ذکر کردیم، اگر به سلامت و عمر مفید بیشتر باطری اتومبیل خود اهمیت زیادی قائل هستید، بعد از گذشت مدت زمان مناسب، برای سرویس آن به باطری سازی بنز مراجعه کنید.

    باطری ساز بنز

    تمام خودروهای سبک و سنگین برند بنز برای روشن و فعالیت به یک باطری استاندارد با توان و ولتاژ متناسب نیاز دارند. یک باطری خوب میتواند یک تا سه سال برای شما عمر کند. با توجه به شرایط نگهداری، نحوه استفاده و تعمیرات انجام شده روی خودرو این زمان متغیر خواهد بود. در هنگام بروز مشکل در سیستم برقی خودرو، نخستین دغدغه ی یک راننده، باطری می‌باشد. در این مرحله باطری ساز بنز اولین گزینه است که میتوانید برای رفع عیب مراجعه کنید. بنز سرویس با دیاگ تخصصی بنز در خدمت شماست تا به سرعت مشکل برقی خودرو شما را حل کند.

    برقکار بنز

  • چه نوع باطری مناسب انواع خودروی بنز است؟شاید این سوال برای شما هم مطرح گردد که باطری اتمی برای بنز بهتر است یا باطری اسیدی. از جمله ویژگی‌های یک باطری اتمی میتوان از طول عمر بالا، کیفیت مناسب، عملکرد بهتر، عدم نیاز به مراقبت، استفاده راحت‌تر و ایجاد آلودگی کمتر نسبت با باطری اسیدی بهتر نام برد.
  • حداکثر آمپر باطری برای بنز چه میزان است؟
    شما به عنوان مصرف کننده‌ی یکی از خودروهای برند بنز، ممکن است علاقه داشته باشید تجهیزاتی بر روی آن نصب نمایید. از جمله سیستم پرقدرت صوتی، چراغ پر نور تر، دزدگیر و غیره. اگر اینگونه هستید، در هنگام تعویض باطری با توجه به نوع دینام چند آمپر بالاتر از فابریکش انتخاب کنید ، در غیر این صورت همان باطری فابریک کافی میباشد.
  • آیا عملکرد باتری بنز در شرایط آب و هوایی سرد و گرم متفاوت است؟
    در مناطق سرد یا شرایط فصلی سرد باطری خودرو متحمل بیشترین فشار مخصوصا در هنگام استارت اولیه خواهد شد. این نیاز به آمپر بیشتر برای روشن کردن موتور میتواند سبب فشار مضاعف به باتری و خراب شدن زود هنگام آن گردد.
  • دینام بنز چند آمپر می‌باشد و چه تاثیری بر قابلیت باطری دارد؟
    انواع خودروهای بنز دارای دینام با قدرت ۹۵ تا ۱۱۰ آمپر می‌باشند که این قابلیت، به باطری این نوع خودروها ظرفیت شارژ تا ۱۱۰ آمپر را خواهد داد.

مشاوره رایگان

۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷

خدمات مرسدس بنز تخصص ماست
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *