تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول
۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷
شنبه تا پنجشنبه 8 الی 20

مرسدس بنز کلاس اس

بنز کلاس s

پیشرفته ترین سدان تولیدی مرسدس بنز کلاس اس می باشد. در مرسدس بنز کلاس اس که با نوآوری هایی به روز شده است، برای بیش از یک قرن، مرسدس بنز کلاس S به عنوان بیان نهایی آنچه می تواند خودرو باشد، ایستاده است.
بارها و بارها، این وسیله نقلیه استانداردهای جدیدی را در راحتی، ظرافت، ایمنی و نوآوری ایجاد کرده است و اگر چیزی وجود دارد که رویکرد ما به این نماد را مشخص کند، این است که بدانیم هرگز کامل کردن آن پایان نمی یابد.

اگر تاریخچه مرسدس بنز را نمی دانید حتما مقاله جامع آن را مطالعه کنید.

مرسدس بنز کلاس اس S 2021

بنز کلاس اس یکی از خطوط محصولات شرکت مرسدس-بنز است که در بازار خودروهای لوکس قرار دارد. کلاس اس نماینده‌ی برتر مرسدس-بنز در دستهٔ خودروهای سوپر لوکس است و به عنوان نمادی از تکنولوژی پیشرفته و رفاه و امکانات بالا شناخته می‌شود.

خط محصولات کلاس اس شامل انواع مختلفی از خودروهاست، از جمله سدان‌ها (سدان کلاسیک و کوپه)، مدل‌های کابریولت (قابل تبدیل)، مدل‌های AMG (مدل‌های پرقدرت و با عملکرد ورزشی) و نسخه‌های هیبریدی.

بیشتر بدانید: تعمیرگاه تخصصی بنز

خودروهای بنز کلاس اس با طراحی زیبا، استفاده از مواد با کیفیت بالا، فناوری‌های پیشرفته و امکانات لوکس به همراه عملکرد قوی مورد توجه قرار می‌گیرند. این خودروها معمولاً با سیستم‌های پیشرانش پیشرفته، انتقال دینامیکی قدرت، فضای داخلی فراخ و مجهز به فناوری‌های ارتباطی و سیستم‌های ایمنی پیشرفته عرضه می‌شوند.

به طور کلی، بنز کلاس اس برای افرادی که به دنبال خودرویی با ظاهر شیک، امکانات لوکس و رانندگی بی‌نظیر هستند، توصیه می‌شود. این خودروها علاوه بر عملکرد برتر، تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش را در هنگام رانندگی فراهم می‌کنند.

مرسدس بنز کلاس اس جدید

ما دوباره تجسم لوکس را تعریف کردیم و تصور دوباره آنچه در آینده رانندگی ممکن است، تصور می کنیم.

مرسدس بنز کلاس اس جدید بلندتر و پهن تر است و با این وجود فرمان کاملاً جدید محور عقب آن را با چابکی، با شعاع چرخش محکم تری برای رانندگی در داخل شهر می باشد. آنچه که آن ابعاد اضافه شده ارائه می دهند راحتی و جادار بودن در داخل است. در اینجا، فضای داخلی به شیوه های منحصر به فرد کلاس S ، به راحتی رانندگان و مسافران می رسد. صندلی های ماساژ دهنده را فعال کنید و از آن لذت ببرید.

مرسدس بنز کلاس اس

یکی از آپشن های این ماشین استفاده از یک برنامه سلامتی ENERGIZING Comfort است. در سیستم صوتی Burmester 4D هر درایو به گونه ای طراحی شده است که فراموش نشدنی است. برای راننده، کمتر از 19 موتور به شما امکان می دهد تا موقعیت صندلی خود را برای حداکثر راحتی تنظیم کنید.

این فقط یک نمونه از نوآوری های ایجاد شده برای این وسیله نقلیه است. در کلاس S، تعداد بیشماری از فناوری ها این پیشرانه را به یکی از پیشرفته ترین سدان هایی تبدیل کرده اند که تاکنون رانندگی کرده اید. این خودرو مجهز به حداکثر پنج صفحه نمایش است، از جمله کنسول مرکزی چشمگیر که به نظر می رسد به راحتی در دسترس است.

پیشنهاد میکنیم انواع بنز  و سری های آن را کلیک کنید و ببینید.

نورپردازی فعال محیط داخلی نه تنها حالت را تنظیم می کند، بلکه از ویژگی های کمک راننده یا تعاملات سیگنال با سیستم تجربه کاربر مرسدس بنز (MBUX) پشتیبانی می کند. خوشه ابزار 3D دیجیتال ارائه دقیق تر از محیط اطراف خودرو را فراهم می کند. جدیدترین ویژگی های Intelligent Drive به صورت استاندارد ارائه می شود و صحبت از MBUX ، اکنون 50٪ قدرت پردازش بیشتری دارد.

برخی از مهمترین نوآوریهای ما نوآوریهایی است که امیدواریم هرگز مورد نیاز نباشد. کیسه های هوا برای سرنشینان عقب طراحی شده اند تا از مقابل مسافر باز شوند، در صورت برخورد ضربه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. و سیستم هایی مانند PRE-SAFE® Impulse Side – که شامل یک محفظه هوا در قسمت تقویت کننده صندلی است و مسافر را از برخورد قریب الوقوع دور می کند. همچنان راههای هوشمندانه ای برای کاهش خطرات احتمالی پیدا می کنند. آنها با هم ترکیب می شوند تا کلاس S همانقدر انقلابی و آرامش بخش باشد.

مشخصات مرسدس بنز کلاس اس

موتور 3.0L خطی -6 توربو با EQ Boost (S 500)
موتور 4.0L V8 biturbo با EQ Boost (S 580)
429 اسب بخار و 384 پوند فوت گشتاور سلب مسئولیت [4] (S 500)
496 اسب بخار و 516 پوند فوت گشتاور (S 580)
EQ Boost 21 اسب بخار قدرت و 184 پوند فوت گشتاور اضافی ارائه می دهد
انتقال 9 سرعته 9G-TRONIC
چهار چرخ متحرک 4MATIC
انتخاب پویا
فرمان محور عقب موجود است. برای آشنایی بیشتر با چراغ های پشت آمپر بنز روی آن کلیک کنید و بیشتر بدانید.

مرسدس بنز کلاس اس

جدیدترین سیستم های کمک درایور: Active Distance Assist DISTRONIC® با تطبیق سرعت مبتنی بر مسیر ، Active Stop-and-Go Active ، Active Steering Assist ، Active Speed ​​Limit Assist ، Active Brake Assist با عملکرد ترافیکی ، Evasive Steering Assist با Active کمک اضطراری توقف و کمک فعال تغییر مسیر ، کمک فعال نقطه کور با هشدار خروج ، کمک نگه داشتن Active Lane ، انطباق سرعت مبتنی بر مسیر ، ارتباط Car-to-X ، PRE-SAFE® PLUS با صدای PRE-SAFE و PRE-SAFE ضربه سمت
دوربین 360 درجه دید فراگیر با کمک دید سه بعدی جدید
کیسه هوای سرنشین عقب موجود

طرح
تجربه کاربری کاملاً جدید مرسدس بنز (MBUX) با سیستم چندرسانه ای Voice Control مبتنی بر هوش مصنوعی ، اکنون با 50٪ قدرت پردازش بیشتر
کابین خلبان دیجیتال با حداکثر پنج صفحه نمایش ، از جمله صفحه نمایش دیود ساطع کننده نور (OLED)
صدای فراگیر 4D Burmester® High-End با صدای بهینه شده برای صندلی های جداگانه بلندگوهای نزدیک گوش جدید برای شخصی سازی در صندلی های جلو ادغام شده اند
خوشه ابزار سه بعدی موجود است
ENERGIZING سیستم راحتی و سلامتی آسایش
فناوری پیشرفته LED امکان روشنایی داخلی تعاملی را فراهم می کند
قابلیت ماساژ پیشرفته برای همه مسافران
بسیاری از فناوری ها و تجهیزات دیگر بر راحتی مسافران متمرکز شده اند.

 

مرسدس بنز کلاس اس مدل 2021  چشم انداز علمی-تخیلی لوکس
مرسدس S کلاس باید بیانگر برتری مهندسی و تخصص فنی باشد. 2021 مرسدس بنز S 400 4MATIC 32021 مرسدس بنز S 400 4MATIC 3

مرسدس بنز کلاس اس مروری کلی
حتی اگر تقریباً 30 مدل مختلف نمونه کارهای امروزی مرسدس بنز در ایالات متحده را تشکیل می دهد ، راه اندازی یک کلاس کاملاً جدید S هنوز یک لحظه تعیین کننده برای موفق ترین خودروساز برتر آلمان است. SUV های مرسدس ، به ویژه خانواده های GLE و GLC ، ممکن است امروز فروشنده های بزرگ این برند باشند ، اما یک کلاس S هنوز در نظر گرفته نشده است که چیزی کمتر از بیانیه ای از برتری مهندسی و تخصص فنی باشد که پایه و اساس اعتبار ستاره سه پر است.

مرسدس بنز کلاس اس با نام رمز W223 بر روی پلت فرم جدیدی ساخته می شود که در داخل با نام MRA2 شناخته می شود. MRA2 به طور موثر در تحولات زیربنایی ماشین فعلی، برای بسته بندی یک محور فرمان عقب و یک باتری بزرگتر برای نسخه های پلاگین هیبریدی خودرو، دوباره مورد استفاده قرار گرفته است. در مقایسه با شاسی بلند W222 S کلاس خروجی، فاصله محورهای جلو و عقب با 2 اینچ افزایش به 126.6 اینچ رسیده است. طول کلی 1.3 اینچ رشد کرده و به 208.2 اینچ رسیده است ، عرض 2.1 اینچ افزایش یافته و ارتفاع 0.4 اینچ افزایش یافته است.

اگرچه مرسدس بنز کلاس اس با انواع پیشرانه ها در جای دیگری موجود است، ایالات متحده خط تولید در ابتدا فقط با دو چرخ محرک استاندارد به دو مورد محدود می شود. S کلاس ابتدایی S 500 4Matic خواهد بود که مجهز به M256 3.0 لیتری خطی شش مجهز به سیستم ترکیبی ملایم 21 اسب بخار و 184 پوند فوت EQ Boost است. 429 اسب بخار قدرت و 384 پوند قدرت تولید می کند. فوت گشتاور S 580 4Matic مجهز به M176 4.0 لیتری توئین توربوی V-8 خواهد بود که با همان تنظیم موتور ترکیبی EQ Boost همانند موتور شش سیلندر ارتقا یافته است. قدرت خروجی آن 496 اسب بخار و گشتاور 516 پوند فوت است.

2021 مرسدس بنز S 500 4MATIC 312021 مرسدس بنز S 500 4MATIC 31

طراحی بیرونی بیش از آنکه انقلابی باشد، تکاملی است، اگر چه در جزئیات هر پنل به طور چشمگیری با ماشین خارج شده متفاوت است. در جلو پنجره بزرگتر و چراغ های پیشرفته با تکنولوژی پیشرفته وجود دارد. در عقب چراغ های عقب دو بخشی وجود دارد که با قالب مبهم مثلثی که در سدان کلاس A دیده می شود ، تکرار می شود.

بیشتر بخوانید: مرسدس بنز کلاس e

در مرسدس بنز کلاس اس دستگیره های درب بازشو که با پوسته درها شسته می شوند، مکمل یک بدنه تمیز هستند که توسط یک خط شانه واضح که تقریباً تمام طول ماشین را لنگر می اندازد. ستون راکینگ یکپارچه تر به داخل صندوق عقب می رود که داخل آن کمی بزرگتر از مدل خروجی است. چرخ های استاندارد برای ایالات متحده بازار 19 اینچ است که چرخ های 20 و 21 اینچی به عنوان یک گزینه در دسترس هستند. شباهت خانوادگی با کلاس S موجود کاملاً واضح است، گرچه از نظر ظاهری W223 ظاهری کاملاً تازه و معاصر دارد.

در داخل، این یک داستان متفاوت است. فضای داخلی کلاس S 2021 ترکیبی چشمگیر از مواد لوکس سنتی و فناوری دیجیتال لحظه ای است که توسط یک طرح مدرنیست لنگر می اندازد که باعث می شود کابین های سری 7 BMW و آئودی A8 در قرن گذشته به نظر برسند.

در مرسدس بنز کلاس اس، صفحه نمایش جذاب تر شده، اما نه با سختگیری ریاضتی که در تسلا می بینید. یک صفحه ابزار دیجیتال مستطیل شکل ساده و مستطیل شکل افتخارآمیز است که به جلو به سمت یک قسمت پر شده در زیر شیشه جلو می رود و حس جادار بودن مسافران صندلی جلو را افزایش می دهد. صفحه نمایش بزرگ لمسی مرکزی یک صفحه نمایش OLED در پشت شیشه لمسی، 64 درصد بزرگتر از صفحه نمایش در مدل قبلی، از روی خط فاصله دارد. لبه نقره ای روی صفحه خمیده آن را با کنسول مرکزی ادغام کرده و به نظر می رسد از جایی نزدیک آرنج شما خارج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *