تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول
۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷
شنبه تا پنجشنبه 8 الی 20

مشخصات بنز میباخ s600

مشخصات بنز میباخ s600

مشخصات بنز میباخ s600 را در این مقاله ببینید و لذت ببرید. از کجا شروع کنیم که این ماشین دوست داشتنی و محبوب را بیان کنیم. همراهمان باشید تا با امکانات بی نظیر بنز میباخ s600 آشنا شوید.

داخل بنز میباخ

در سال 1909 شرکت خودروسازی میباخ بنیان شد و به مالکیت گروه دایملر از سال 1960 درآمد از سال 2013 به عنوان یک خودرو ساز مستقل میباخ منحل شد و در جایگاه دپارتمانی از مرسدس بنز از آن پس خودروهای لوکس کلاس s را عرضه کرد و جدیدترین مدل بنز این خودروی آلمانی، بنز میباخ s600 معرفی شد در سال های اخیر به کشور چین بیشترین حجم فروش خودروهای میباخ بوده است.

امکانات خودرو بنز میباخ s600

بنز میباخ s600 یک خودروی لوکس آلمانی مرسدس بنز است که با توجه به امکانات و ابعادی که دارد برای تشریفات، خودرویی مناسب به شمار می رود از یک موتور هشت سیلندر میباخ مرسدس بنز s600 مدل استاندارد کلاس s بهره برده است.

بنز میباخ s600

 

موتور این خودرو دارای گشتاور 612 پوند فوتی و 523 اسب بخار است که در سال 2016 بنز میباخ به یک 6.0 لیتری دوازده سیلندر ارتقا یافت به وسیله گیربکس هفت سرعته اتوماتیک قدرت به چرخ عقب انتقال می یابد. این نوع خودرو می تواند به کاهش تاخیر در بزرگراه کمک کند، چون از سیستم استارت _ استاپ ضد مصرف سوخت می باشد.

بنز میباخ s600 از نسخه معمولی مرسدس به میزان 8.1 اینچ بلندتر است  از میباخ 57 همچنین 11 اینچ کوتاه تر است و از میباخ 62 به اندازه 30 اینچ کوتاه تر می باشد. پارامتر جدیدی از لحاظ ظاهری، بنز میباخ s600 تولید سال 2018  برای گفتن وجود ندارد چون به نسل کنونی کلاس S بسیار شبیه بوده لذا می توان آن را نسخه فوق لوکس از کلاس S به حساب آورد از تفاوت های آن با مدل های جدید می توان به کوچک تر بودن درب های عقب آن اشاره کرد.

بنز میباخ شاسی بلند

حتما ببینید: بهترین تعمیرگاه بنز

مشخصات فنی بنز میباخ s600

از ویژگی های فنی بنز میباخ s600 می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • نوع گیربکس: 5 دنده اتوماتیک
  • گشتاور: 830/1900 (نیوتن متر، دور دقیقه)
  • قدرت: 510/5000 (اسب بخار/دور دقیقه)
  • تعداد سوپاپ: 36
  • تعداد سیلندر: 12
  • حجم موتور: 5500 سی سی
  • نوع دیفرانسیل: عقب
  • حجم مخزن: ۹۱ لیتر
  • مصرف سوخت: 3 لیتر در 100 کیلومتر
  • شتاب: 0 تا 100 : 5.30 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 250 کیلومتر در ساعت
  • ارتفاع: 1480 میلی متر
  • عرض: 1880 میلی متر
  • طول: 5215 میلی متر

آپشن های بنز میباخ s600

از آپشن های بنز میباخ s600 گزینه های زیر می توان نام برد:

کنسول بنز میباخ و صندلی های جلوی آن

  • تهویه هوا: کنترل اتوماتیک دوگانه
  • ترمز و کنترل: جلو و عقب دیسکی همراه با خنک کننده _ ABS
  • ایربگ: جانبی_ سرنشین_ راننده
  • چراغ ها: مه شکن جلو و عقب_ روشن و خاموش اتوماتیک چراغ های جلو
  • آینه: تاشوندگی برقی_ گرم کن_ الکتروکرمیک_ برقی
  • شیشه: برقی
  • صندلی: حافظه، چرم، سردکن، گرم کن صندلی، تنظیم ارتفاع و تنظیم برقی
  • سایر امکانات: سنسور باران و کروز کنترل

بیشتر بدانید: تعمیر گیربکس بنز

آشنایی با ویژگی ها بنز میباخ s600

سیستم تعلیق تطبیقی در بنز میباخ s600 باعث جذب ضربه می شود همچنین رانندگان این خودرو می توانند متناسب با سطح مورد نظر با استفاده از کلیدی که دارد توسط فنرهای آن ارتفاع اتومبیل را تغییر دهند تا لرزشی در مسیرهای ناهموار متوجه سرنشینان نشود. تمام صندلی های عقب این مدل خودرو دارای سیستم تهویه هستند تا در شرایط مطلوبی تمام سرنشینان قرار بگیرند.

پیشنهاد میکنیم حتما ببینید: صافکاری نقاشی بنز

سیستم صوتی بنز میباخ s600

از کنسولی میانی تا پشت فرمان خودرو صفحه نمایش لمسی 12.2 اینچی کشیده شده که وظیفه مشخصات فنی خودرو Split View و سیستم سرگرمی و ناوبری را بر عهده دارد. بنز میباخ s600 از 23 اسپیکر تشکیل شده است در قسمت سقف دارای چهار تویتر می باشد، که موجب شده قدرت صوتی این مدل اتومبیل افزایش یابد یک ساب ووفر 400 واتی در کنار چنین سیستم صوتی موجب شده به 1540 وات حجم صدای کلی اسپیکرها می رسد.

بیشتر بدانید: مشکلات بعد از تعمیر موتور 

رانندگی با بنز میباخ s600

در هنگام رانندگی با بنز میباخ s600 از خطوط خارج نمی شوید، چون از یک سیستم نقطه کور بهره مند شده است از دیگر ویژگی های ارتقای ایمنی این اتومبیل آلمانی می توان به سیستم عدم خروج، سیستم رانندگی نیمه مستقل و سیستم کمک فرمان اشاره کرد از دیگر ویژگی های خودرو بنز میباخ s600 می توان به سیستم کمک پارک آن اشاره کرد که باعث شده فرآیند پارک به صورت کاملا خودکار توسط اتومبیل انجام می شود.

بیشتر بدانید: تیونینگ بنز

دور تا دور این مدل خودرو دوربین به کار برده شده است تا نقطه ای را راننده از دست ندهد همچنین دارای دوربین دید در شب می باشد که راننده می تواند از صفحه نمایش حیوانات، موجودات و حتی انسان در صورت دید نامناسب مشاهده کند.

ایمنی در بنز میباخ s600

از مزایای این خودرو به صندلی های عقب با فناوری Plus، سیستم تعلیق و پیشرانه 12سیلندر می توان اشاره کرد سطح ایمنی این مدل اتومبیل لوکس نسبت به مدل 2016 بهبود یافته است در برخوردهای جانبی بدنه ی این خودرو مقاومت بیشتری دارد همانند سری جدید بنز کلاس E به محض تشخیص تصادف خودرو از بدنه انحنای کنار صندلی با دمیدن هوا حجم آن اضافه می شود و تا 7 سانتی متر سرنشین را از محل برخورد دور می کند.

عجایب خودرو بنز میباخ s600

  1. موتور: دارای موتور V12 توربوشارژ با ظرفیت 6.0 لیتر است.
  2. قدرت: توانایی تولید قدرت حداکثر 523 اسب بخار و 612 پوند-فوت گشتاور را دارد.
  3. سرعت: سرعت کمینه این خودرو 250 کیلومتر در ساعت است، ولی با تراشه‌های الکترونیکی قابل برنامه‌ریزی می‌توان سرعت محدود را تا 300 کیلومتر در ساعت افزایش داد.
  4. انتقال قدرت: دارای جعبه‌دنده اتوماتیک 7 سرعته است که به صورت نرم و بی‌صدا تغییر دنده انجام می‌دهد.
  5. فضای داخلی: داخل خودرو با استفاده از مواد باکیفیت بالا و پوستهای چرمی لوکس تزئین شده است. همچنین دارای سیستم‌های پشتیبانی از راننده و سرنشینان می‌باشد.
  6. امکانات فناوری: این خودرو مجهز به سیستم‌های هوشمند ناوبری، سیستم صوتی فوق‌العاده، سیستم‌های ایمنی پیشرفته، کنترل اتوماتیک دمای دونده، سیستم‌های کنترل پارک، سقف پانوراما و سیستم‌های کنترل صوتی است.
  7. راحتی و امنیت: این خودرو دارای سیستم تعلیق هوشمند و فناوری‌های پیشرفته کنترل پایداری است که برای راحتی و ایمنی بیشتر در مسیر تاثیرگذار هستند.
  8. طول و عرض: طول بنز S600 حدوداً 5.2 متر و عرض آن حدوداً 1.9 متر است.

در مدل بنز فناوری پیشگیرانه ایمنی صدا وجود دارد که از بروز آسیب های شنوایی در زمان تصادفات با ایجاد اصواتی خاص در هنگام برخوردهای شدید جلوگیری می کند.

حتما بخوانید: تعویض لنت ترمز بنز

در دسترس بودن گشتاور از 1900دور در دقیقه و اضافه شدن جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک باعث سرعت عملی در شتاب گیری و حصول آرامش شده است و به طور کلی موجب بهبود عملکرد خودرو شده، که این می تواند شگفت انگیز باشد. نکته بعدی در مورد این مدل خودرو لوکس، اتاق نشیمن آن بوده که حس لوکس بودن و راحتی را برای سرنشینان و رانندگان فراهم می کند.

بیشتر بدانید: تعویض لاستیک بنز

یک میکروفون روی آینه وسط آن وجود دارد تا با رسایی هر چه بهتر صدای راننده به گوش سرنشینان عقب برسد در واقع این میکروفون اکو کردن و تقویت صدای راننده را بر عهده دارد تا اندازه 43.5 درجه پشتی صندلی های این مدل خودرو قابلیت خم شدن را دارند صندلی های جلو را می توان با دکمه ای که روی درب عقب وجود دارد به جلو حرکت داد و آن را تنظیم کرد.

بنز میباخ s600 شاسی بلند

بنز میباخ شاسی بلند s600

بنز میباخ S600 شاسی بلند یک مدل خاص از خودروی بنز میباخ S600 است که با شاسی بلند برای عملکرد بهتر در شرایط آفرود و تردد سخت طراحی شده است. این مدل معمولاً دارای قدرت موتور قویتری نسبت به نسخه استاندارد S600 است و همچنین دارای سیستم‌های عملکردی و آمنیتی بیشتری است تا با شرایط سخت تر مانند مسیرهای دشوار آفرود سازگار باشد.

شاسی بلند در این خودرو، به معنای افزایش فاصله بین خودرو و زمین است. این امر به خودرو اجازه می‌دهد تا از مانور دادن در سطوح نامناسب، عبور از موانع بالا و تسهیل عبور از راه‌های سخت مانند برف، ماسه یا سطوح غیر هموار بهره‌مند شود. علاوه بر این، شاسی بلند در افزایش راحتی و استقرار راننده و مسافران نیز مؤثر است.

سخن پایانی

این مدل خودرو لوکس به دلیل امکانات و ویژگی هایی که دارد از قیمت بالایی برخوردار است و درون کابین از مواد باکیفیت بالایی ساخته شده، با مطالعه این محتوا می توانید با مشخصات فنی و امکانات آن آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *