تهران، شیخ بهایی، سئول، جنب پل سئول
۰۲۱۲۲۶۱۸۷۶۰ – ۰۹۱۲۵۷۹۵۵۹۷
شنبه تا پنجشنبه 8 الی 20

مشکلات بنز و راه حل آن

در این مقاله از سایت بنز سرویس میخواهیم یک سری مشکلات شایع بنز را برایتان بگوییم و در ادامه راه حل برطرف کردن آن مشکل را به شما یاد دهیم.

یکی از مشکلات بنز های c200 مدل 2010 تا 2014 خرابی دنده های سر میل سوپاپ هستش. این مشکل زمانی که اتفاق می افتد با روشن کردن خودرو صدای زیادی تولید می شود و چراغ چک بنز روشن می شود.

 خرابی کاتالیزور بنز در همه کلاس ها

یکی دیگر از مشکلات بنز که اغلب در همه سری ها و کلاس های بنز دیده می شود خرابی کاتالیزور بنز است کهموجب روشن شدن چراغ چک بنز می شود. در این شرایط باید در اسرع وقت به نمایندگی بنز مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ابتدا فایل زیر را پلی کنید اگر اطلاعات بیشتری راجع به تعمیر کاتالیزور بنز می خواهید روی آن کلیک کرده و بخوانید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گیربکس بنز

تعمیر بنز E  کلاس

یکی دیگر از مشکلات بنز E کلاس مدل تا 2017 خرابی واتر پمپ شایع است. خرابی این قطعه موجب نشتی آب می شود که این مورد زیاد اتفاق می افتد و باید تعمیر و تعویض شود.

بیشتر بدانید: راهنمای جعبه فیوز بنز

چرا چراغ چک بنز روشن می شود؟

ضمن اینکه مورد ایراد چراغ چک بنز در تمام مدل های بنز وجود دارد، که به علت بد بودن بنزین های ایران این مشکل وجود دارد. اغلب در شهرهای شمالی کشور این مشکل بیشتر می شود. اطلا نگران نباشید، برای برطرف کردن این مشکل بهترین راه استفاده از مکمل های بنزین مخصوص بنز است که اوکتان مناسبی دارند.

بیشتر بدانید: تعمیر موتور بنز

خرابی دنده های

سر میل سوپاپ بنز

یکی دیگر از عواملی که موجب روشن چراغ چک بنز می شود خرابی دنده های سر میل سوپاپ بنز است، که موجب کندی حرکت ماشین و روشن شدن چراغ چک می شود. بعد از عیب یابی و تشخیص به تعمیر یا تعویض آن اقدام باید شود. فقط دقت کنید که بنز ماشین پیچیده ای است و این کار حتما باید توسط متخصص تعمیر بنز انجام شود. بیشتر بدانید: دیاگ تخصصی بنز

اگر راجع به این مشکل سوالی دارید می توانید با ما در نمایندگی بنز تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی رایگان استفاده کنید.

مشکلات بنز C200

یکی از مشکلات بنز که در بنز C200 رایج است و اغلب در مدل های 2008 و 2010 است، خرابی قفل فرمان آن است. در این شرایط باید به تعمیرگاه بنز مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله جامع تعمیر قفل فرمان بنز را مطالعه کنید.

مشکلات بنز c200

مشکلات بنز کپل

یکی از معروف ترین و محبوب ترین ماشین های تولید شده خودروسازی بنز W124 یا همان بنز کپل است که اولین نسل رسمی سری E بنز است و دارای مدل های مختلف استیشن واگن، سدان، کانورتیبل و کوپه است.

بدون شک یکی از زیباترین طراحی های تاریخ خودروسازی بنز مربوط به W124 است و دلیل انتصاب لقب کپل این سری ماشین نیز به همین طراحی خاص و زوایا و عضلات ماشین بر می گردد.

بیشتر بدانید: تعمیر سانروف بنز

بنز کپل نه تنها در طراحی بدنه یک شاهکار است بلکه از نظر فنی هنوز هم جزء بهترین ها است و حرفی برای گفتن دارد اما باید به تعمیرات لازم این ماشین نیز توجه ویژه شود.

این ماشین خاص را نمی توان به هر تعمیرکار و تعمیرگاهی سپرد چراکه باید با اوج تخصص قطعه به قطعه این ماشین را بازرسی و عیب یابی کرد و تمام تلاش تعمیرکار باید تعمیر و حفظ قطعه اصلی باشد.

بیشتر بخوانید: آپدیت نرم افزارهای بنز

دود غیر طبیعی، صدای اضافه بدنه و موتور، کشش پایین، مشکل در تعویض دنده و برق رسانی همگی از مشکلات بنز کپل که سرویس دوره ای بنز نمی شوند است و…باید با دقت در این ماشین بررسی شود و قطعه مورد نظر تنها در صورت لزوم عوض شود.

 

مشکلات بنز ون

بنز همیشه یک ماشین لوکس، تشریفاتی و خاص است و بنابراین هرگز نمی توان تعمیرات آن را به فرد غیر متخصص و یک تعمیرگاه معمولی سپرد.

جزء به جزء قطعات ماشین های برند بنز با حساسیت و نهایت کیفیت تولید شده اند و سپردن تعمیر ماشین های این برند به تیمی که با ساختار و حساسیت ماشین های برند بنز آشنا نباشد بسیار اشتباه است.

تعمیر کردن مشکلات بنز توسط فرد غیر متخصص درست مانند این است که یک بیمار با مشکل قلبی توسط پزشک متخصص مغز و اعصاب معاینه و معالجه شود…بنابراین تشخیص و درمان مشکل درست نمی باشد.

اعضای تیم این تعمیرگاه به شکل تخصصی با قسمت فنی و ساختار ماشین بنز و تفاوت ها و حساسیت آن با سایر ماشین ها آشنا هستند و با ارزشی که برای این برند و ماشین های خاص آن قائل هستند مشکل ماشین را به سرعت تشخیص داده و با نهایت دقت آن را تعمیر می کنند.

سخن آخر

البته تعمیرگاه ما متخصص برطرف کردن مشکلات بنز سواری و جدید است و در این خصوص مدرک های خود را در دوره های کشور آلمان دریافت کرده ایم و دوره دیده ایم. بهترین جا برای تعمیر ماشین شما همان جایی است که می توان با خیال راحت ماشین بنز خود را برای تعمیر دقیق، حرفه ای، سریع و کم هزینه به آن بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *